שר הפנים משה ארבל קורא הערב (ראשון) בכנס איגוד מנכ"לי הרשויות המקומיות שנערך באילת להכנסת עובדים פלשתיניים לעבודה בשטח ישראל, ומסביר שהאלטרנטיבה גרועה יותר ומשמעותה שב"חים שנכנסים ללא שום פיקוח של מערכת הביטחון.
"קורא לראש הממשלה לאמץ מתווה שהוצג לקבינט – יש פועלים פלסטינים עם אבחון שב"כ והגבלת גיל שניתן לעבוד איתה, כי במציאות כיום של שב"חים – זו מציאות שגרועה מהכנסה מבוקרת שגם תקל על הענף", אמר השר ארבל בהתייחסות למצוקת כוח האדם בענף הבנייה.

ארבל כבר קרא מספר פעמים מאז השבעה באוקטובר להכנסת עובדים פלשתיניים לעבודה באופן מפוקח בתוך ישראל, זאת ברקע סכנת השב"חים והחשש ממצוקה כלכלית ביו"ש שתניע עוד להחרפת הוואקום ביו"ש וצמיחת ארגוני טרור.
