מזל טוב: מייה שם, החטופה שחזרה משבי חמאס לפני שנה, התארסה לבן זוגה מזה שנה ינון חסון, כך דיווח היום (חמישי) ערן סויסה. השניים היו חברי ילדות והפכו לזוג לאחר חזרתה מהשבי.
היא חזרה מהשבי במסגרת העסקת הראשונה עם ארגון הטרור הרצחני, אשר השבוע מציינים שנה בדיוק לחזרת החטופים הארצה. מאז שובה סיפרה כי התחזקת בדת: "אני תמיד הייתי אדם מאמין ורוחני מאוד מאוד", והדגישה, "בשבי, האמונה שלי התחזקה בטירוף, בטירוף. שיאו איזה דברים עברתי שם, רוחניים".

בתחילת החודש, מייה שם השתתפה באירוע של הקונסוליה הישראלית בניו יורק ושיחזרה באופן מצמרר את התנאים הקשים בהם הוחזקה, וקראה לשחרור 101 החטופים שעדיין נמצאים בשבי.
היא ניצלה את שהותה בארצות הברית לביקור בקברו של הרבי מלובביץ'. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם עם תמונה לצד קברו, כתבה: "לא להאמין איפה הייתי לפני שנה ואיפה אני היום. תודה על הזכות להשמיע את קולם של כל החטופים והחטופות שעדיין בשבי. בעזרת ה' שבזכות התפילות שלנו כולם יזכו לחזור הביתה, להתאחד עם האהובים שלהם ולטפל בעצמם. אמן כן יהיה רצון".
