הסנאטור צ'אק שומר: "הלילה, נפגשתי עם משפחות של אמריקאים שעדיין – עדיין – מוחזקים בצורה מחרידה כבני ערובה על ידי חמאס יותר משנה לאחר ה-7 באוקטובר. אנחנו חייבים ונמשיך לעבוד כדי להחזיר את בני הערובה הביתה ולאחד אותם עם משפחותיהם".
הסנאטור צ'אק שומר: "הלילה, נפגשתי עם משפחות של אמריקאים שעדיין – עדיין – מוחזקים בצורה מחרידה כבני ערובה על ידי חמאס יותר משנה לאחר ה-7 באוקטובר. אנחנו חייבים ונמשיך לעבוד כדי להחזיר את בני הערובה הביתה ולאחד אותם עם משפחותיהם".