דובר צה"ל בערבית, אל"ם אביחי אדרעי, פנה לפני זמן קצר היום (שני) באזהרה דחופה לתושבי דרום לבנון במספר כפרים כי עליהם להתפנות באופן מידי, ולא להגיע לאזור דרום לבנון: "כל מי שנמצא ליד אנשי חיזבאללה, מתקניו או נשקו מעמיד את חייו בסכנה".
הכפרים שנמצאים על הכוונת של אש צה"ל: שהין, ג'בין, תאיר חרפה, אבו שאש, שאמה, מג'דל זון, אלמנצורי, זיבקין, אלראשידיה, אלברגליה, קאסימיה, אלביידה, אלנקורה, בינת ג'ביל, איינטה, קונין, עיטרון, אל -טייבה, רב אל-טלטין, אל-מריבה, בני חייאן.

"פעילות חיזבאללה הטרוריסטית מאלצת את צה"ל לפעול נגדו בכוח באזורים אלו, ואין בכוונתנו לפגוע בכם", כתב אדרעי בחשבון ה-X שלו, "למען ביטחונכם, עליכם לפנות את בתיכם מיד ולעבור לצפון נהר האוולי. כדי להבטיח את שלומך, עליך להתפנות ללא דיחוי במיידי".
כמו כן, אדרעי הדגיש בהודעתו כי עליהם להתפנות מהכפרים המוזכרים, אך לא לנוע דרומה, היות ושם כוחותינו ממשיכים לפעול מהאוויר ומהקרקע נגד ארגוני הטרור בלבנון. "כל תנועה לכיוון דרום עלולה להוות איום על חייכם", ציין, "אנו נודיע לך על המועד המתאים לחזור לבתיך ברגע שיהיו תנאים מתאימים".
