אלמנתו של סמ"ר יהודה יהלום בן ה-21, שנפל בקרב בלבנון שיתפה על האבידה הגדולה בשבוע שעבר (חמישי) בתוכנית הפטריוטים: "היה לו מאוד ברור שזו הארץ שלנו ואנחנו צריכים להילחם עליה"
יהודה גדל בחברון והקים את חוות העיטם שמשלבת תורה וארץ ישראל, ובעקבות בעיות עם הרשויות נמנעו מלגייס אותו, אך הוא נלחם בכל הכוח והצליח להתגייס לסיירת גולני.

לפני שנכנס ללבנון קיים שיחת טלפון עם אלמנתו שחר בפעם האחרונה וסיפר לה בהתרגשות על התחושות: "אני עומד להנות של החיים", אך החיים לא המשיכו ויהודה נהרג בפשיטה על אחד מהכפרים בלבנון.
מתוך הפטריוטים
היא המשיכה וסיפרה על דמותו האמיצה והענווה שחשבה תמיד על הכלל: "לא הייתה לו שאיפה, פרטית, הכל היה איך להביא גאולה ואיך ליישב את הארץ בצורה הטובה ביותר"
