תושבי 'צור הראל' סיפרו כי מחבלים ערבים מהכפר בורקא ארבו להם עם אלות ואבנים סמוך לשביל הגישה הסמוך לכפר. המחבלים רגמו את רכבם באבנים, ניפצו את החלונות והשמשות, והכו את התושבים באלות. כתוצאה מהתקיפה, שני יהודים נפצעו באורח קל ובינוני.
למרות פציעתם, התושבים גילו תושייה רבה והצליחו להרחיק את הפורעים, תוך שהם מזעיקים את כוחות הצבא ואת חבריהם שסייעו בהדיפת המחבלים חזרה לכפר. במקום התפתח עימות, ולאחר מכן פונו שני הפצועים על ידי גורמי רפואה לבית החולים להמשך טיפול, כשמצבם הוגדר קל.
התקיפה הזאת מצטרפת לשורה של תקיפות בלתי פוסקות מצד ערביי הכפר בורקא שמנסים למנוע התיישבות יהודית באזור ומקבלים תמיכה גדולה מהרש"פ, ארגוני שמאל קיצוני, והאיחוד האירופי.

מ' אחד מפצועי הלינץ' מתאר את רגעי האימה: "נסענו עם הרכב לכיוון הגבעה, כשלפתע תקפו אותנו מספר ערבים והקיפו לנו את האוטו רגמו אותנו באבנים והיכו אותנו עם אלות, היה פה נס מטורף, כמעט היה פה רצח, ברוך השם הצלחנו להדוף אותם ממנו ולקרוא לצבא ולחברים שלנו שהדפו ביחד את המחבלים חזרה לכפר."
תושבי גבעת 'צור הראל' תקפו בעקבות הלינץ' האכזרי: "ההתקפות מצד ערביי הכפר בורקא לא פוסקות ורק מתגברות הם מנסים בכל דרך למנוע התיישבות יהודית באזור אסטרטגי שכזה, עצוב לראות שמערכת הביטחון עושה יד ביד עם אויבינו ומתכננת הרס גדול בגבעה בימים הקרובים כדי לרצות את הרשות הפלסטינית וחבריה."
"לא ניתן לדבר כזה לקרות, נמשיך וניאבק על אדמת אבותינו גם מול המחבלים מהכפר בורקא שמנסים למנוע את ההתיישבות במקום, וגם מול מערכת הביטחון שמנסה להרוס את המקום. לא נישבר ונמשיך להילחם על ארצינו", מסרו תושבי הגבעה.
