דוברות רמב"ם: שיפור קל במצב הילדה בת ה 11 שהגיעה לרמב"ם עם סיבוכים כתוצאה ממחלת הקורונה. 1. הילדה עברה שתי בדיקות ולשמחתנו התברר שהיא כבר לא נושאת את הנגיף עצמו. 2. יש שיפור קל בסיבוכים מהם סבלה. היא הועברה מחדר הלחץ השלילי לחדר טיפול מוגבר. היא עדיין מונשמת ומורדמת.