צה"ל חושף הערב (חמישי) כי הוקמה מחלקת איראן בחטיבת המחקר באגף המודיעין ומחלקת עומק בלהק מודיעין בחיל האוויר בכדי להתמודד עם האיומים מטהרן. כמו כן בוצעו אימונים רבים לפעילות ארוכת טווח.
במקביל צה"ל פרסם את הצלחות חיל האוויר אל מול איום הכטב"מים. על פי הנתונים שמתפרסמים, מתחילת המלחמה שוגרו לעבר מדינת ישראל כ-1300 כלי טיס בלתי מאוישים מכלל זירות המלחמה, 231 מתוכם פגעו בקרקע – הצלחה של למעלה מ-80 אחוזי יירוט.
עוד נחשף כי ב-36 שעות הראשונות של פתיחת מבצע "חצי הצפון" 250 מטוסי קרב הטילו כ- 2,000 חימושים על למעלה מ-1,500 מטרות. כתוצאה מכך נגרעו יכולות רחבות היקף בנכסים של ארגון הטרור חיזבאללה.
