לוחמי צה"ל בדרום לבנון ממשיכים בלחימה נגד ארגון הטרור חיזבאללה. בתיעוד שמפרסם דובר צה"ל מתועדים השמדת מבנים של כוח רדואן, השמדת מחסנים של חיזבאללה ועוד.
לוחמי המילואים של צוות קרב חטיבת ״הנשר״ (חטיבה 226), חטיבת הצנחנים הצפונית, פועלים בימים האחרונים בלחימה ממוקדת בדרום לבנון תחת פיקוד אוגדה 91.
במסגרת הפעילות הקרקעית, הכוחות מנהלים התקלויות עם מחבלי חיזבאללה, ומנטרלים תשתיות טרור קריטיות, כולל מתקנים תת-קרקעיים ומבנים צבאיים של יחידת "כוח רדואן".
במהלך הפעילות, הכוחות איתרו והחרימו אמצעי לחימה רבים – משגרי טילים, תחמושת, מפות ומסמכים של האויב. באחת הפשיטות, הכוחות תקפו מרחב היערכות של יחידת "כוח רדואן" בכפר בדרום לבנון, שכלל עמדות פיקוד, אמצעי לחימה ותשתיות תת-קרקעיות. לאחר טיהור השטח והחרמת הציוד, מרחב ההיערכות כולו הושמד.
במהלך השבוע האחרון, חטיבת הנשר, בהכוונת חיל האוויר ושימוש בחימושים מדויקים, השמידה כ-150 תשתיות טרור, מפקדות ומערכות תת-קרקעיות של חיזבאללה.
