צה"ל מעדכן היום (ראשון) כי כוחותינו חיסלו את מפקד גזרת בינת ג'בל ומחליפו בארגון הטרור חיזבאללה בתוך פרק זמן של 24 שעות בלבד. את הדברים הביא כתבנו לענייני צבא וביטחון הלל ביטון רוזן.
מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו שלשום, בהכוונה מודיעינית של פיקוד הצפון, וחיסלו את המחבל אחמד ג'עפר מעתוק, מפקד גזרת בינת ג'בל בארגון הטרור חיזבאללה.
יממה לאחר מכן, מטוסי קרב של חיל האוויר, בהכוונה מודיעינית של פיקוד הצפון, תקפו וחיסלו את מחליפו בתפקיד. בנוסף, חוסל בתקיפה זו אחראי הארטילריה של גזרת בנת ג׳בל בארגון הטרור חיזבאללה.
המחבלים הכווינו והוציאו לפועל מתווי טרור רבים מגזרת בנת ג'בל, לרבות ירי תלול מסלול וטילי נ"ט לעבר אזרחי מדינת ישראל וכוחות צה"ל הפועלים בדרום לבנון: "צה״ל ימשיך לפעול בעוצמה כנגד מחבלי ומפקדי ארגון הטרור חיזבאללה".
