בהודעה שפרסם לפני זמן קצר (מוצ"ש) צבא איראן טען כי תקיפת צה"ל במדינה הייתה נמוכה ומוגבלת וכי בוצעו באמצעות טילים ארוכי טווח ששוגרו מבסיס אמריקני בעיראק, בישראל לעומת זאת סותרים את הטענות ואומרים כי הותקפו מטרות משמעותיות.
צבא איראן טען כי התקיפות בוצעו באמצעות טילים ארוכי טווח ששוגרו מבסיס אמריקני בעיראק בעלי ראש נפץ קל מאוד "כחמישית מראש הנפץ של איראן", והכחישו כי מטוסי חיל האוויר ביצעו את התקיפות.
"התקיפות גרמו נזקים מוגבלים ונמוכים בשל הביצועים בזמן של ההגנה האווירית של המדינה ופגעו במספר מערכות מכ"ם, שחלקן עוברות תיקון מיידי וחלקן בתהליך תיקון", נכתב הודעה בניסיון להמעיט מתקיפות צה"ל.

אל מול הטענות הללו של צבא איראן וגורמים נוספים בממשל, בישראל מעדכנים כי הותקפו מטרות משמעותיות. בנוסף, בדיווחים מכלי תקשורת בחו"ל עולה כי צה"ל תקף יכולות חשובות של איראן לייצור טילים.
בהודעה שמסר דובר צה"ל לאחר התקיפות באיראן, תא"ל דניאל הגרי הודיע כי הותקפו אמצעים לייצור טילים, מערכות טילי הקרקע-אוויר ויכולות אוויריות של איראן. "כעת יש למדינת ישראל חופש פעולה אווירי רחב יותר גם באיראן", סיכם הגרי.

צה"ל הציג את התיעודים על טיסות חיל האוויר וההיערכות למתקפה באיראן, ושללו את הטענות של איראן לכך שהמתקפות בוצעו באמצעות טילים ארוכי טווח. מפקד חיל האוויר כינה את תקיפה באיראן: "פעולה היסטורית".
לפי פרסום באתר החדשות הסעודי “אילאף”, מפעל סודי לייצור טילים בליסטיים נפגע במתקפה. לפי הדיווח, “ישראל תקפה את המפעל הסודי, דבר שהוביל להשמדת מספר רב של מערבי דלק ששימשו להפעלת טילי “חיבאר” ו”קאסם”, הידועים כטילים שנורו לעבר ישראל בתחילת החודש".

בנוסף, מקורות ישראלים מסרו לסקיי ניוז בערבית כי התקיפה הישראלית באיראן כוונה ליכולתה של טהראן לייצר דלק מוצק בעבור טילים בליסטיים. ההערכות בישראל מצביעות, כך לפי הגורם, על כך שלאיראן תידרש שנה לפני שתשקם מחדש את יכולות הטילים שלה.
כזכור, כוחותינו תקפו בליל שבת כ-20 יעדים באיראן בשלושה גלים שנמשכו כשלוש שעות. בין היעדים שהותקפו: מפעלים לייצור טילים וכטב"מים ומערכות הגנה אווירית. שני חיילים איראנים נהרגו כתוצאה מהמתקפה
