המשפחות השכולות במסר של תקווה לקראת יום הזיכרון: "התקווה שלנו ממשיכה למרות כל הקשיים שבדרך"
פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות ונפגעי פעולות האיבה פירסם היום (ב') ערב יום הזיכרון סרטון zoom בו המשפחות השכולות שרות את ההמנון הלאומי- "התקווה".
כל אחת מהמשפחות המשתתפות שרה קטע קצר מהמנון ובכך ביקשו לתת תקווה לכל עם ישראל, במיוחד בימי נגיף הקורונה ערב יום הזכרון.
דבורה גונן, אמו של דני ז"ל שנרצח בפיגוע ליד הישוב דולב אמרה:
"סרטון התקווה מבקש להפיח תקווה בעם ישראל. התקווה שלנו ממשיכה לעד גם ולמרות כל הקשיים שבדרך."
הדס מזרחי, אלמנתו של ניצב משנה ברוך מזרחי ז"ל שנרצח בפיגוע בערב ליל הסדר לפני 6 שנים הוסיפה עוד:
"ההמנון הלאומי, התקווה, הוא הלב הפועם של כולנו כבר שנות אלפיים. אנו מבקשים מעם ישראל להמשיך ולשמור על אופטימיות. אנחנו, המשפחות השכולות, בחרנו בחיים, וזו התקווה שאנחנו מבקשים בעת הזו גם מכל עם ישראל."
