אקדח, מחסניות, תחמושת ואמצעי לחימה נוספים: שוטרי מחוז ירושלים יחד עם לוחמי משמר הגבול והכלב המשטרתי- ׳שפיק׳, חשפו ותפסו במהלך חיפוש בשכונת צור-באהר שבמזרח העיר ירושלים, כלי נשק ואמצעי לחימה רבים. החשוד בהחזקתם נעצר על ידי השוטרים לחקירה.
שוטרי תחנת עוז במחוז ירושלים פעלו בתחילת השבוע בשכונה המזרח ירושלמית, יחד עם לוחמי מג"ב ירושלים וכחלק ממבצע ארצי- "בלימת חירום" עליו הכריז המפכ"ל רנ"צ דני לוי, לאיתור כלי נשק וסיכול עבירות הקשורות להחזקת נשק שלא כחוק.
השוטרים ולוחמי מג"ב הגיעו לאזור בשכונת צור באהר, יחד הכלב המשטרתי של מג"ב ירושלים ׳שפיק׳ והמפעיל שלו, וערכו חיפוש במקום. במהלך החיפוש, נתפסו על ידי הכוחות אקדח מסוג ׳ברטה׳ עם 2 מחסניות, 16 מחסניות נשק מסוג M16, שרשירים של מאג, אפוד קרמי, מאות כדורי תחמושת אמל"ח מסוגים שונים ועוד, כשהם מוסלקים.

בעקבות חשיפת כלי הנשק והתחמושת שנתפסו כאמור על ידי השוטרים, נעצר אמש על ידי המשטרה חשוד, תושב מזרח ירושלים בשנות ה- 20 לחייו, והועבר לחקירה בתחנת עוז בחשד להחזקתם של אלו שלא כחוק. היום, הוארך מעצרו ב-5 ימים, עד לתאריך 27.10, לטובת המשך ומיצוי החקירה שעודנה נמשכת.
בתוך כך, בפעילות מבצעית שנערכה הלילה בחברון, בוצע חיפוש לאיתור אמצעי לחימה לא חוקיים בעיר דהריה שבדרום הר חברון. במהלך הפעילות איתרו הכוחות שני רובים מסוג קרלו, מחסניות ותחמושת. על אחד מהנשקים נרשם בערבית "נפדה אותך עזה". חשוד פלסטיני בגיר נעצר להמשך חקירה בתחנת חברון בחשד להחזקת אמל"ח והסתה לטרור.
