כלי תקשורת ערבים בלבנון מדווחים הערב (שלישי) על תקיפות ישראליות של צה"ל על יעדי ארגון הטרור חיזבאללה באזור רובע דאחייה השוכן בחלק הדרומי מערבי של ביירות, בירת לבנון.
מוקדם יותר הערב, דובר צה”ל בערבית, אביחי אדרעי, הורה לכל תושבי אזור הפרבר הדרומי בשכונת הדאחייה בביירות, במיוחד במבנים ובמבנים הסמוכים להם באזורים הבאים: הרט הריק, לילך ובורג’ אל-בראג’נה, להתפנות מבתיהם.
באזהרה נאמר כי הם נמצאים ליד מתקנים ואינטרסים של חיזבאללה שצה”ל יפעל נגדם בעתיד הקרוב.
