אחרי התקיפות של צה"ל בימים האחרונים, שכוונו נגד סניפי הבנק של חיזבאללה, "אל קרד אל חסן", האזרחים הלבנונים יצאו לחפש זהב בתוך הריסות המבנים. באחד התיעודים ניתן לראות אזרח לבנוני באזור בעלבכ שמלקט חתיכות מתכת, ספק זהב.
צפו בדיווח של ברוך ידיד | מתוך שבע עם שרון גל
כאמור, בתחילת השבוע צה"ל יצא לגל תקיפות רחב מאד בעיר הבירה של לבנון, ביירות, ובאזורים נוספים במדינת הטרור כמו בקעת הלבנון ודרום לבנון. גל התקיפות מכוון כלפי שורת יעדים כלכליים ונכסים של חיזבאללה, ובראשם מבנים ונכסים של אגודת “אל-קרד אל-חסן” המזוהה עם ארגון הטרור הלבנוני.
בערוץ “אל-חדת'” הסעודי דווח על “תנועת עקירה מהדאחייה” לאחר האזהרות של צה”ל. בערוץ “סקיי ניוז” הערבי דווח על פינוי בבית חולים הממשלתי בבעלבכ בבקאע המזרחי, בגלל קרבתו למרכז של “אל-קרד אל-חסן”, שבמוקד התקיפות. בהמשך דווח על תקיפת מבנים של “אל-קרד אל-חסן” בעיר אל-הרמל וסניף נוסף בכפר עלי א-נהרי באזור אל-בקאע.
