ראשי//כלליח"כ בוגי יעלון: "מתבייש בהאוזר והנדל"מערכת C14ג אייר ה'תשפ (27.04.20)00כך אמר בראיון שהעניק לגלי צה"ל לפני זמן קצר0כתבו תגובה