כוחות צה"ל ממשיכים לפעול בלבנון כשחטיבה 205 שפעלה גם ביום הכיפורים באותם אזורים נכנסה לפעילות לפני מספר ימים. היום (שישי) מתפרסמים פקודת הקשר של מפקד החטיבה אלוף-משנה יואב שניידר. "היום נסיר את האיום מעל ארצנו, זוהי משימתנו, זוהי משמרתנו".
מפקד החטיפה פנה אל המשפחות: "אתם ארץ ישראל היפה, כשאתם מאחורינו ולבנון לפנינו דבר לא יוכל לנו". כוחות החטיבה החלו בפשיטות ממוקדות בהם אותרו מנהרות, עשרות תשתיות טרור ומתחמי לחימה בהם אותרו והושמדו אמצעי לחימה רבים הפרוסים לאורך הגבול. מתחילת הפעילות החטיבה חיסלה מספר מחבלים והשמידה עשרות מטרות טרור מהאוויר, ומהקרקע.
פעילות הכוחות בלבנון | צילום: דובר צה"ל
מוקדם יותר היום פורסם כי כוחות צוות הקרב של חטיבת הנח"ל הצפונית (228), הכווינו מטוסי קרב וחיסלו מחבלים שפעלו במבנה סמוך לכוחותינו בדרום לבנון. לאחר התקיפה זוהו פיצוצי משנה רבים המעידים על המצאות אמצעי לחימה במרחב
אתמול בהכוונת פיקוד הצפון, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מחסני אמצעי לחימה, משגרים, עמדת תצפית ומבנים צבאיים של חיזבאללה בדרום לבנון.

