המלחמה בצפון הרצועה: כוחות חטיבה 401 פועלים במרחב ג'באליה, וזאת במסגרת המבצע של אוגדה 162 בצפון רצועת עזה. עם תחילת המבצע, תוך שעות ספורות כוחות החטיבה השלימו את כיתור המרחב.
כוחות אוגדה 162 החלו בפעולות להשמדת טרור בג'אבליה בעקבות פעילות הכוחות במרחב, ואינדיקציות מודיעיניות המעידות על פעילות טרור והתבצרות מחבלים במקום.
צפו בתיעוד מההתקלות של כוחות גדוד 52 בג'אבליה | צילום: דובר צה"ל
באחת ההיתקלויות כוחות החטיבה ניהלו קרב פנים אל פנים עם מחבלים ששהו במרחב והתבצרו במבנה. המחבלים פתחו באש והשליכו רימון לעבר הלוחמים אשר השיבו באש והביאו לחיסולם של שני המחבלים באמצעות ירי פגזים.
בנוסף, במהלך הפעילות מכלול האש החטיבתי השמיד מחסני אמצעי לחימה ובסריקות של הכוחות אותרו אמצעי לחימה רבים וביניהם מטענים, רימונים, נשקים ועוד.
צפו בתיעוד של השמדת מחסני אמצעי לחימה | צילום: דובר צה"ל
