יום לאחר מסע הדקירות הרצחני בחדרה, בו נפצעו שישה בני אדם, היום (חמישי) נפטר מפצעיו בבית החולים האברך רפאל מרדכי פישהוף הי"ד שהיה הפצוע האנוש מהפיגוע. הוא הותיר אחריו אישה ושישה ילדים. השם יקום דמו.
הבוקר, המרכז הרפואי הלל יפה עדכן כי מצבו של פישהוף הי"ד עדיין מוגדר אנוש ולא יציב, פצוע נוסף נמצא במצב קשה אבל יציב ובהכרה. בנוסף ישנו בבית החולים עוד פצוע שנמצא במצב בינוני ושלושה ישראלים נוספים במצב קל.

כאמור, המחבל שביצע אמש את פיגוע הדקירה בחדרה, הוא אזרח ישראלי תושב אום אל פחם בשנות ה-30 לחייו, יצא למסע הדקירות שלו כשהוא רוכב על קטנוע וחמוש בסכין, והצליח לפגוע ב-6 בני אדם בלא פחות מ-4 זירות שונות ברחבי העיר.
כתבנו לענייני משטרה ופלילים שלו כחלון מסר כי האירוע התחיל ברחוב גיתית בעיר, שם פגע המחבל בשני בני אדם. משם הוא המשיך במורד הרחוב, דקר אדם נוסף והגיע סמוך לבית ספר שם הצליח לפגוע באזרחים נוספים אך נפגע ברגלו מירי של מאבטח.

לאחר דקות ארוכות, וכשבזירה נמצאים כבר כוחות משטרה גדולים, הוא מנוטרל באופן סופי על ידי אזרחים וכוחות מיוחדים שהגיעו גם כן למקום, לא לפני שהוא מנסה לפצוע אנשים נוספים שנמצאים באותה זירה.
