accessibility-icon
share-icon

המלחמה בצפון: 18 פצועים פונו אתמול לבית החולים זיו בצפת

אלחנן מזוז

אלחנן מזוז

ז תשרי ה'תשפה (09.10.24)

1

1

like

1

dislike

בית החולים זיו בצפת: לאורך היום אתמול (שלישי) פונו למחלקה לרפואה דחופה בזיו 18 נפגעים מהלחימה בלבנון ובגבול הצפון. כל הנפגעים סובלים מפציעות קלות, פגיעות רסיסים או הדף.


עדכון מהמרכז הרפואי זיו, צפת: סיכום היום 8.10 (23:00)

במהלך היום (שלישי) פונו למלר"ד בזיו 18 נפגעים מהלחימה בלבנון ובגבול הצפון.

כל הנפגעים סובלים מפציעות קלות, פגיעות רסיסים/הדף.

2 הושארו לאשפוז והמשך טיפול
8 שוחררו לביתם/בחזרה לפעילות
8 נפגעים עדיין בשלבי בדיקות במיון

עקבו אחרינו גם ב-Google News