עדכון מהמרכז הרפואי זיו, צפת: סיכום היום 8.10 (23:00)
במהלך היום (שלישי) פונו למלר"ד בזיו 18 נפגעים מהלחימה בלבנון ובגבול הצפון.
כל הנפגעים סובלים מפציעות קלות, פגיעות רסיסים/הדף.
2 הושארו לאשפוז והמשך טיפול
8 שוחררו לביתם/בחזרה לפעילות
8 נפגעים עדיין בשלבי בדיקות במיון
