חבר הכנסת מנסור עבאס גינה את הפיגוע בבאר שבע: "היום בוצע פשע נתעב בבאר שבע נגד אזרחים חפים מפשע , אנו מגנים את הפיגוע במיוחד שהמבצע אזרח ערבי מהפזורה בנגב. זו לא דרכם של האזרחים הערבים שידעו לגלות מחויבות אזרחית ערכית וחוקית , וסלדו מכל סוג של אלימות , ודחו כל ניסיון לגרור אותם להשתתף במעשי אלימות פוליטית".
