לפי מידע שמגיע היום (ראשון) מדיווחים פלשתיניים מסתמן כי צה"ל חיסל את מפקד המבצעים של ארגון אונר"א ברצועת עזה. לפי הדיווחים עאהד אלמקיד, נהרג בתקיפה של צה"ל במחנה הפליטים ג'באליא בצפון הרצועה.
בצה"ל נערכים ל-7 באוקטובר בעוטף עזה, החשש: ירי למרכז הארץ
לכתבה – https://t.co/cNOldIDY7c
קרדיט: דובר צה"ל pic.twitter.com/vbvFjn7moN
— עכשיו 14 (@Now14Israel) October 6, 2024
אתמול עם צאת השבת וחג ראש השנה צה”ל יצא למתקפה על העיר ג’באליה שבצפון רצועת עזה, זאת לאחר מודיעין שהצביע על ניסיונות של חמאס להשתקם בעיר ולהקים עצמו מחדש במרחב, כך דיווח כתבנו לענייני צבא וביטחון, הלל ביטון רוזן. אוגדה 162 מובילה את ההתקפה על העיר, ואוגדת עזה תפסה את מקומה בעיר הטרור רפיח.
צוותי הקרב של חטיבות 401 ו-460 השלימו את כיתור המרחב לאחר שהגיעו מכיוונים מנוגדים והפתיעו את האויב העזתי. בצה”ל אומרים כי כוחותינו פגעו בלא מעט מחבלים במהלך המתקפה ושהם פועלים כעת במרחב ג’באליה.
