accessibility-icon
share-icon

"העת להשיב את תושבי הצפון": תיעודים מכניסת אוגדת 36 ללבנון

רבקה שורק

רבקה שורק

כט אלול ה'תשפד (02.10.24)

76

7

like

0

dislike

נחשפו תיעודים והקלטות מכניסת אוגדת 36 לפעילות הקרקעית בלבנון • "זאת המשימה - לשם כך אנחנו כאן היום, אין אתגר שלא נוכל לו ואין משימה שלא נשלים: כוחות אוגדה 36 נכנסו ללבנון", נמסר מצה"ל


אוגדה 36 הצטרפה מוקדם יותר היום (רביעי) לפעילות הקרקעית בלבנון לצד חטיבת גולני, שריון, חטיבת עציוני וכוחות נוספים. הלוחמים מבצעים פשיטות ממוקדות בכפרים הסמוכים לגבול על מנת למגר ולחסל תשתיות טרור.

דובר צה"ל מסר כי הגיעה העת להשיב את תושבי הצפון הביתה, והדגיש ש"זאת המשימה – לשם כך אנחנו כאן היום, אין אתגר שלא נוכל לו ואין משימה שלא נשלים: כוחות אוגדה 36 נכנסו ללבנון".

פקודת הקשר של מפקד חטיבה גולני, אלוף-משנה עדי גנון

תיעוד של כוחות אוגדה 36 בלבנון

במקביל, כוחותינו ממשיכים לפעול גם ברצועת עזה. כלי טיס של חיל האוויר תקפו לפנות בוקר היום באופן ממוקד ובהכוונה מודיעינית של אמ”ן ופיקוד הדרום, מחבלים של ארגון הטרור חמאס שפעלו במתחם פיקוד ושליטה שהוקם במרחב ששימש בעבר כבית ספר ‘תיכון בריג” במרכז רצועת עזה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News