accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

דיווח באל ערביה: טנקים חדרו לרמיש שבדרום לבנון

ציפורה סימן טוב

ציפורה סימן טוב

כז אלול ה'תשפד (30.09.24)

19

7

like

1

dislike

לראשונה מאז שנת 2006, ברשת אל ערביה מדווחים כי טנקים ישראלים עברו את הגבול וחדרו לברמיש בדרום לבנון • דווח גם כן, על פצצות תאורה רבות וטיסות אינטנסיביות של מטוסים


לראשונה מאז שנת 2006, ברשת אל ערביה מדווחים הערב (שני) כי טנקים ישראלים עברו את הגבול וחדרו לברמיש בדרום לבנון. בנוסף דווח על פצצות תאורה רבות וטיסות אינטנסיביות של מטוסים.

בתיעוד שהתפרסם ברשתות הערביות נראים רכבים של צבא לבנון עוברים מבסיסים לאורך הגבול עם ישראל לעבר מתקנים בתוך הכפרים בדרום לבנון. מקור ביטחוני אמר לרויטרס כי הכוחות הלבנוניים נסוגו למרחק של 5 קילומטרים צפונית לגבול.

צפו בתיעוד | צילום: רשתות ערביות

מקור ביטחוני לבנוני אמר לסוכנות הידיעות רויטרס שכוחות הצבא הלבנוניים נסוגו מכיוון הגבול עם ישראל למרחק של למעלה מ-5 קילומטרים צפונית לגבול לבינתיים, בעקבות התקיפות הישראליות.

ברשת סקיי ניוז פרסמו בשם גורמים אמריקאים כי מדינת ישראל תכננה פעילות צבאית בסדר גודל רחב יותר לדרום לבנון, אך החליטה לצמצם את המבצע לאחר לחץ אמריקאי בעקבות הדלפות של גורמים בישראל על התמרון הצפוי.

עקבו אחרינו גם ב-Google News