30 משגרים ו-150 קנים, תשתיות צבאיות, מבנים צבאיים ומחסן אמצעי לחימה: זה מה שתקפה ישראל דקות בודדות לפני תחילת נאומו של נסראללה היום (חמישי) בשעה 17:00. ייתכן שמדובר בקני שיגור שהיו מיועדים לשימוש במהלך דבריו של נסראללה.
בהודעה חריגה שפרסם צה"ל בזמן התקיפות נכתב כי הותקפו מטרות של חיזבאללה בכדי לפגוע ביכולות טרור ותשתיות צבאיות של הארגון: "צה”ל פועל ליצירת ביטחון בצפון שיאפשר את חזרת התושבים לבתיהם".

גלנט בהערכת מצב: חיזבאללה מרגיש נרדף – רצף הפעולות יימשך
עוד נכתב: "ארגון הטרור חיזבאללה הפך את דרום לבנון למרחב לחימה, וחימש לאורך עשרות שנים את בתיהם של האזרחים באמצעי לחימה, חפר תחתיהם מנהרות ועשה בהם שימוש כמגן אנושי. צה”ל פועל ליצירת ביטחון בצפון שיאפשר את חזרת התושבים לבתיהם, ולהשגת כלל מטרות המלחמה הנוספות".
שר הביטחון יואב גלנט שהשתתף בהערכת מצב על ההתפתחויות הבהיר שישראל תמשיך בפעילות העצימה: "בשלב החדש אליו נכנסנו במלחמה יש הזדמנויות משמעותיות אך גם סיכונים כבדי משקל – חיזבאללה נמצא בתחושת נרדפות".
