שני מחבלים שניסו בתחילת השבוע (שני) לבצע פיגוע מטען בגבול ישראל – לבנון חוסלו בירי מהאוויר, כך מסר דובר צה"ל.
כוחות צה״ל שהיו בפעילות מארב בגבול הצפון זיהו את המחבלים באזור הגבול עם לבנון, במרחב מוצב ׳ציפורן׳. כוחות גולני ואגוז הכווינו ירי ארטילרי וכלי טיס, וחיסלו שני מחבלים.
