אחת התופעות החמורות בדרום היא פריצה של עבריינים לבסיסי צה"ל וגניבת ציוד צבאי מהמקום. פרסמנו הערב (שני) במהדורה כי בסוף השבוע האחרון אירע אירוע חמור במיוחד. מספר חשודים פרצו לבסיס 906 בדרום, נכנסו לאזור המטווחים, הוציאו החוצה שמונה עשר קונטיינרים עמוסים בציוד צבאי, בזזו הכל ונמלטו מהמקום.
בין הציוד ניתן למצוא מחסניות רבות, אפודים קרמיים, שכפ"צים, אמצעי מיגון, אמצעים לראיית לילה, ציוד ליחידות מיוחדות וכלל ציוד הנלווה למטווחים. עד כה לא ידוע על עצורים.
צפו בכתבה במהדורה המרכזית | חדשות 14
בסיס 906 הינו בית הספר למקצועות חיל הרגלים (ביסלמ"ח). מדובר במרכז הכשרה למפקדי כיתות מכלל חטיבות החי"ר והיחידות המיוחדות, ובית הספר למקצועות חיל הרגלים.
נציין כי גם במונחים של פריצות לבסיסי צה"ל, מדובר בפריצה חריגה ומסוכנת בטח בעת מלחמה.
מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "בעקבות המקרה נפתחה חקירה של המשטרה הצבאית החוקרת בשיתוף משטרת ישראל. בסיום החקירה, יועברו ממצאיה לבחינת הפרקליטות הצבאית. מטבע הדברים, לא ניתן לפרט אודות חקירה שמתנהלת".
