ראשי//כלליתושבי שכונה במודיעין מכבים רעות הונחו שלא לצאת מהבית כללמערכת C14כא אדר ה'תשפ (17.03.20)00תושבי שכונת אבני חושן במודיעין-מכבים-רעות קיבלו הנחיה שלא לצאת מהבתים לאחר שמס' הנדבקים בשכונה עלה ל-10. כ-3,000 תושבים בשכונה שוהים בבידוד לאחר שנחשפו לחולים.0כתבו תגובה