accessibility-icon
share-icon

תושבי שכונה במודיעין מכבים רעות הונחו שלא לצאת מהבית כלל

מערכת C14

מערכת C14

כא אדר ה'תשפ (17.03.20)

0

like

0

dislike

תושבי שכונת אבני חושן במודיעין-מכבים-רעות קיבלו הנחיה שלא לצאת מהבתים לאחר שמס' הנדבקים בשכונה עלה ל-10. כ-3,000 תושבים בשכונה שוהים בבידוד לאחר שנחשפו לחולים.


עקבו אחרינו גם ב-Google News