accessibility-icon
share-icon

מחבלים ערבים השליכו אבנים על כוחותינו שעסקו בפעילות למניעת התפשטות הקורונה

מערכת C14

מערכת C14

כט ניסן ה'תשפ (23.04.20)

0

like

0

dislike

במהלך פעילות לאכיפת צו הבריאות הבוקר בשכונת כפר עקב בירושלים, פרצו הפרות סדר במהלכן כ-100 מתפרעים השליכו אבנים וירו זיקוקים לעבר לוחמי משמר הגבול. המפגינים פוזרו תוך שימוש באמצעים. במהלך הפרת סדר נפצע אחד הלוחמים באורח קל מזריקת אבן


עקבו אחרינו גם ב-Google News