accessibility-icon
share-icon

הרב הראשי לירושלים יצטרך לשהות שבועיים בבידוד

מערכת C14

מערכת C14

כא שבט ה'תשפ (16.02.20)

0

like

0

dislike

הראשון לציון ורבה של י-ם, הגאון רבי שלמה עמאר, צפוי לחזור בסוף השבוע מביקור חיזוק בסינגפור - אז הוא יצטרך להיכנס לבידוד למשך שבועיים, מחשש להידבקות בקורונה, בהתאם להנחיות.


עקבו אחרינו גם ב-Google News