שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום (רביעי) ביחידת האמש״ט – איסוף מסמכים ושלל טכני, באחד מבסיסי אגף המודיעין במרכז הארץ. בין הממצאים שהוצגו לו- איגרת שנכתבה על ידי מח"ט חאן יונס המתארת את הפגיעה הקשה בחמאס: "25% האחרונים מבני עמנו הגיעו למצב שהעם לא סובל אותם יותר, שבור ברמה הנפשית והגופנית".
האיגרת, שנכתבה על ידי מח"ט חאן יונס, ראפע סלאמה, שחוסל בחודש יולי האחרון מתארת את מצבו הקשה של ארגון הטרור: "70 אחוז מהנשק הושמד, 95 אחוז מהרקטות הושמדו, 50 אחוז מהמחבלים חוסלו או נפצעו והרבה מאוד ברחו".

"זו מצוקה אמיתית שפוגעת בחמאס ופוגשת את המפקדים הבכירים ביותר, אמר גלנט והוסיף כי צה"ל ממשיך במאמץ להגיע לכל בכירי החמאס: "אנחנו ממשיכים במאמץ שהתחיל בחודש אוקטובר ונמשך צעד אחר צעד, צעד אחר צעד ומגיע לכל בכירי החמאס. את זה הוא כתב לאחים סינוואר, גם אליהם אנחנו נגיע".
כזכור, ב-14 ליולי צה"ל אישר כי הוא חיסל את מפקד חטיבת ח’אן יונס, ראפע סלאמה, בזמן החיסול של בכיר החמאס מוחמד דף. סלאמה היה ממקורביו של דף, ראש הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס.
בנוסף, סלאמה הצטרף לחמאס בתחילת שנות ה-90 ומונה לתפקיד מג״ד ח’אן יונס-קרארה, תחת פיקודו של מחמד סינוואר, ובמהלך שנות פעילותו בחמאס לקח תפקיד מרכזי בחטיפתו של גלעד שליט.
