שבוע עבר מאז הרצח המזעזע של ששת החטופים שנרצחו בדם קר ובאכזריות בלתי נתפסת בשבי חמאס וגופתם חולצה מעזה. אחד החטופים היה אלמוג סרוסי ז"ל.
בשבעה באוקטובר, אלמוג נסע יחד עם בת זוגתו, שחר גינדי ז"ל לפסטיבל הנובה ברעים וכשהחלה המתקפה הרצחנית, אלמוג ושחר ניסו להימלט ברכב יחד עם חברים נוספים שבילו איתם במסיבה.

שחר, בתו זוגתו נפצעה אנושות מהירי ואלמוג החליט לא לעזוב אותה לרגע וניסה לעשות הכל כדי להציל אותה אך למרות מאמציו הרבים, היא נרצחה. מאחר ונשאר לצידה, המחבלים הצליחו ללכוד את אלמוג וחטפו אותו לעזה.
לאחר ששרד 11 חודשים בשבי חמאס, אלמוג נרצח בדם קר יחד עם חמישה חטופים נוספים והוא היה בן 26 במותו. אלמוג הותיר אחריו הורים, יגאל ונירה ואחות קטנה, עמית ששיתפה היום (א') פוסט מרגש במיוחד בו היא נפרדה מאחיה הגדול.

עמית סרוסי כתבה: "אלמוגי שלי, אח שלי הגדול, מצפן שלי, פסיכולוג שלי, חבר נפש שלי. לא פרסמתי כלום מאז היום בו נחטפת וחיכיתי להעלות כאן פוסט של חיבוק מרגש ובכי של הודיה. האמנתי בכל רגע שאתה חי וצדקתי".
"הצלחת לשרוד 11 חודשים בשבי. 11 חודשים שבהם לא פחדת, המשכת עם האמונה, נשארת חזק והיית שם אור וכוח עבור כל מי שהיה שם איתך. מלך העולם שלי, תמיד ידעתי שאני חיה לצד מלאך אבל מרגע לרגע ההבנה איזו זכות נפלה בחלקי להיות אחותך רק הולכת וגדלה".
"אתה האדם הטוב ביותר שאני מכירה, הכי אופטימי ושמח, נטול לשון הרע, אחד שרואה רק את הטוב באנשים ותמיד שופט כל אדם לכף זכות. תמיד ידעת מה זה לחיות, לא רק להיות חי – לחיות!".

"הוצאת את המיטב מכל רגע בחיים האלה, נהנת מהטבע ומהאנשים, היית מלא בהודיה על הדברים הקטנים ביותר, עזרת לאנשים מבלי שבכלל יצטרכו לבקש והפצת אור בכל מקום שהגעת אליו. נתת לכל חבר להרגיש שהוא החבר הכי טוב שלך ולכל אדם להרגיש שהוא האדם היחיד בחייך. היית אח בכור שהוא חלום של כל ילד".
"תמיד גוננת עלי, לא שפטת אותי, תמכת בי, נתת לי פתרון לכל בעיה שצצה לי, ייעצת לי את העצות הטובות ביותר וגרמת לי להעריץ אותך בכל יום שאני קמה בבוקר מבלי אפילו להתאמץ. לא יהיה עוד כמוך בעולם הזה וכל מי שזכה להכיר אותך יודע להסכים איתי על זה".

"הנשמה שלך טהורה וגדולה מידי לעולם הזה. העולם הזה לא ראוי לך. אני עוד מתקשה לעכל שככה זה נגמר זה באמת לא הגיע לך, אבל אני יודעת שהיום אתה במקום טוב יותר, במקום הכי גבוה שיש. אתה בעולם נטול דאגות ופחדים ביחד עם שחר אהבת חייך, אתם צמד מלאכים בשמיים שהאהבה שלהם באמת נצחית".
"אלמוגי, כשאני מדברת עלייך הברק חוזר לי לעיניים ואני מתפוצצת מגאווה ללכת כל החיים עם הכותרת "אחות של אלמוג". אתה הגיבור שלי ואני מבטיחה שאפיץ את האור שלך ואת הטוב שלך בכל מקום בעולם".
לסיום שלחה עמית מסר לכל עם ישראל: "אני מחייבת פה את כולכם למלא את הצוואה הלא כתובה שאלמוג נתן לנו, צוואה שהייתה הדרך חיים שלו. אני מחייבת אתכם להיות אנשים טובים יותר, לשאוף לאחדות תמיד, לקבל את האחר, לצאת ולהתנדב, לאהוב אחד את השני ולזכור שהבחירה לחיות בעולם טוב יותר נמצאת בידיים שלנו. מהיום כולנו מתחייבים להיות קצת יותר כמו אלמוג".

