דרמה בבית המשפט המחוזי בירושלים: קידומו של רב פקד מאיר סוויסה למפקד תחנת דרום תל אביב הוקפא הערב (חמישי) עד להודעה חדשה. בכך למעשה, בית המשפט המחוזי מתערב בסמכותו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר למנות מפקדים במשטרה.

כזכור, היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה הודיעה לפני כשבועיים כי לאור העתירה נגד קידום רפ”ק מאיר סוויסה לדרגת סגן ניצב ומינויו למפקד תחנת תל אביב, הקידום לדעתה "אינו חוקי". השר בן גביר הודיע בתגובה כי המינוי של מאיר סוויסה לא יבוטל, "אם היועמ״שית רוצה לבטל מינוי של השר, היא מוזמנת ללכת לבג״צ"
השר בן גביר הגיב ליועמ"שית ואמר: "המינוי של סנ״צ מאיר סוויסה לא יבוטל. אם היועמ״שית רוצה לבטל מינוי של השר, היא מוזמנת ללכת לבג״צ. נעשו כלל הצעדים הנדרשים ע״פ חוק ובהתאם לסמכות השר לביטחון לאומי כדי למנותו".
