accessibility-icon
share-icon

מפגין בתל אביב נפל אמש מגובה של 2.5 מטר ונפצע באורח בינוני

אלחנן מזוז

אלחנן מזוז

כט אב ה'תשפד (02.09.24)

10

0

like

0

dislike

אמש בתל אביב: מפגין נפל מגובה של כ-2.5 מטרים במהלך ההפגנה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב גבר בן 51, במצב בינוני עם חבלות בראש ובגפיים


דוברות מד"א: בשעה 21:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על מפגין שנפל מגובה של כ-2.5 מטרים במהלך ההפגנה בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב גבר בן 51, במצב בינוני עם חבלות בראש ובגפיים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News