accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק, רשתות ערביות
צילום: שאטרסטוק, רשתות ערביות

טראמפ הגיב להתקפה האיראנית: "תודה על ההתרעה המוקדמת"

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כז סיון ה'תשפה (23.06.25)

12

9

like

0

dislike

נשיא ארצות הברית הגיב לתקיפה האיראנית את הבסיסים האמריקאים במזרח התיכון בציניות האופיינית לו, וכתב: "איראן הגיבה רשמית להשמדת מתקני הגרעין שלה בתגובה חלשה מאוד, כפי שציפינו" • לאחר מכן, הוסיף טראמפ: "אני רוצה להודות לאיראן שהודיעה לנו מראש, מה שאיפשר שלא ייפגעו חיי אדם ואף אחד לא ייפצע"


לאחר המתקפה האיראנית על הבסיסים האמריקאים במזרח התיכון וטענותיו של עלי חמינאי לפיהם "לא תקפנו אף אחד", נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הגיב: "איראן הגיבה רשמית להשמדת מתקני הגרעין שלה בתגובה חלשה מאוד, כפי שציפינו, ואנחנו הצלחנו לנטרל אותה בצורה יעילה". זמן קצר לאחר מכן הוסיף: "מזל טוב עולם – זה הזמן לשלום!"

בפוסט שפרסם ברשת החברתית שברשותו, TRUTH, הסביר הנשיא כי "שוגרו 14 טילים – 13 יורטו, ואחד "שוחרר", כי הוא היה בדרכו לכיוון שאינו מהווה איום. אני שמח לדווח שאין פגיעה באמריקאים, וכמעט לא נגרם נזק. החשוב מכל – הם הוציאו את כל זה "מהמערכת" שלהם, ועם קצת מזל לא תהיה עוד שנאה נוספת".

לאחר מכן, עקץ הנשיא בדרכו האופיינית וכתב: "אני רוצה להודות לאיראן שהודיעה לנו מראש, מה שאיפשר שלא ייפגעו חיי אדם ואף אחד לא ייפצע". לבסוף, הוסיף התייחסות למלחמה כולה ולצעדים הבאים: "אולי איראן תוכל כעת לפנות לעבר שלום והרמוניה באזור, ואעודד בהתלהבות שגם ישראל תעשה זאת. תודה על תשומת הלב לנושא זה!"

"ברצוני להודות לאמיר המכובד ביותר של קטאר על כל מה שעשה למען השלום באזור. בנוגע למתקפה היום על הבסיס האמריקאי בקטאר, אני שמח לדווח שמעבר לכך שלא היו הרוגים או פצועים אמריקאים, דבר חשוב מאוד, גם לא היו הרוגים או פצועים קטארים. תודה על תשומת הלב לנושא זה!"

עקבו אחרינו גם ב-Google News