כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן דיווח כי לאחר כשעה ורבע של תקיפות במעטפת הבירה – מטוסינו תוקפים כעת מספר רב של מטרות בלב טהרן. בין המטרות שהותקפו בניין המשטרה בטהרן, כאשר נזק רב נגרם למקום, זאת על פי כתבנו דרור בלאזדה.
על פי כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן, מדובר בתקיפה היסטורית שכן, ישראל מצליחה לתקוף בלב בירת איראן כאשר שמי המדינה פתוחים לפניה, דבר שמאפשר לה להגיע לשלל המטרות והתשתיות שמהווים איום על ישראל. בנוסף לכך, שיגורי הטילים לעבר מרכזי האוכלוסייה שגבו אבדות רבות, הן אלו שהשפיעו על ישראל להסיר את הכפפות ולתקוף את היעדים הללו.
מוקדם יותר היום, דובר צה"ל בהודעה לציבור פירט על שלל התקיפות שישראל מבצעת באיראן: "אנחנו לא מפסיקים לתקוף לרגע. החל מהשעה 10:45 ולאורך הלילה מטוסי חיל האוויר המשיכו לתקוף יותר מ-80 מטרות ברחבי טהרן.
"המטוסים פעלו דרך הציר האווירי שסללנו ללב איראן, במקביל לתקיפות גם בתימן. תקיפות חיל האוויר מבוססות על תוכנית סדורה וממוקדות בפגיעה במתקני הגרעין וביכולת של המשטר האיראני להתקדם לעבר ייצור נשק גרעיני".
דפרין הקרין על המסך אילוסטרציות של יעדים נבחרים ואסטרטגיים שהותקפו הלילה והבהיר: "תקפנו את מטה הגרעין של המשטר האיראני, שמכונה מטה ספנ'ד שבטהרן. בנוסף, תקפנו אתרי פיתוח ומחקר לייצור חומרי גלם ומעבדות לפיתוח נשק גרעיני. עוד תקפנו מאגרי דלק סמוך לטהרן, שמסייעים לתעשיות הצבאיות האיראניות".
כמו כן, צה"ל חשף כי במסגרת מבצע "עם כלביא" כ-50 מטוסי קרב תקפו תשתיות ויעדים בפרויקט הגרעין האיראני בטהרן, וכי כוחותינו תקפו מעל ל-170 מטרות ויותר מ-720 תשתיות צבאיות בפחות משלושה ימים.
לאורך כל הלילה, מטוסי קרב של חיל האוויר, טסו בשמי טהרן ותקפו תשתיות ויעדים של פרויקט הגרעין האיראני, בהכוונת אגף המודיעין. בתקיפה הותקפו יותר מ-80 מטרות ובהן מטה משרד ההגנה האיראני, מטה ספנ'ד של פרויקט הגרעין ומטרות נוספות, בהן הסתיר המשטר האיראני את ארכיון הגרעין.
