לקראת מלחמה אזורית? ארצות הברית הודיעה הערב (רביעי) כי היא מפנה באופן מיידי את השגרירות שלה בבגדד, בירת עיראק. ההודעה מגיעה על רקע דיווחים על קיפאון במשא ומתן על הסכם הגרעין בין איראן לארצות הברית, וכן על דיווחים בדבר היערכות ישראלית למתקפה אפשרית בעתיד הקרוב על מתקני הגרעין.
לפי דיווח ערבי, השגרירות באמריקנית בבגדד נערכת להורות על פינוי של אנשיה, בשל "סיכוני ביטחון מוגברים באזור". בנוסף, דווח כי ארה"ב נערכת לפנות בסיסים ומתקנים צבאיים באזור.

כזכור, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס אתמול בריאיון לרשת פוקס ניוז לשיחות הגרעין בין טהראן לוושינגטון, ואמר כי איראן הופכת "לתקיפה יותר" במסגרת המשא ומתן בין המדינות.
בנוסף, הגנרל מייקל קורילה, מפקד פיקוד המרכז של ארה״ב אמר אתמול בשימוע בפני וועדת השירותים הצבאיים של הקונגרס כי "צבא ארה"ב הציג לנשיא ומזכיר ההגנה מגוון אפשרויות למקרה שלא נצליח לעצור את תוכנית הגרעין של איראן בדיפלומטיה".
