כוחותינו חיסלו היום (ראשון) במרחב דיר אל בלח שבמרכז הרצועה את המחבל עביד אללה נעים הדהוד מוסא, ששימש כסגן ראש חוליית צליפה בארגון הטרור חמאס. בתוך כך, צה"ל השלים את כיבוש ציר מורג.
שר הביטחון ישראל כ"ץ התבטא על פעילות צה"ל בעזה ואמר: "ככל שחמאס יתמיד בסרבנותו תלך ותתעצם פעילות צה"ל – תוך המשך סיכול פעיליו והרס התשתיות שלו. עזה תיהפך לקטנה יותר ומבודדת, ויותר ויותר מתושביה יאלצו להתפנות מאזורי הלחימה".

פעילות כוחות חטיבת גולני במרחב רפיח | צילום: דובר צה"ל
ביום שישי האחרון, צה"ל הודיע כי כוחותינו חיסלו את המחבל אחמד איאד מחמד פרחאת, אחראי הצליפה בגדוד תל סולטאן של ארגון הטרור חמאס. המחבל היה אחראי על קידום וביצוע מתווי צליפה לעבר כוחות צה״ל ומתווי טרור נוספים נגד מדינת ישראל.
