accessibility-icon
share-icon
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל

סגן ראש חוליית צליפה בארגון הטרור חמאס חוסל על ידי כוחותינו

אפרת ברינר

אפרת ברינר

טו ניסן ה'תשפה (13.04.25)

8

8

like

33

dislike

כוחותינו חיסלו את המחבל עביד אללה נעים הדהוד מוסא ששימש כסגן ראש חוליית צליפה בארגון הטרור חמאס • במהלך החג צה"ל השלים את כיבוש ציר מורג שחוצץ בין חאן יונס לרפיח • "ככל שחמאס יתמיד בסרבנותו תלך ותתעצם פעילות צה"ל", אמר שר הביטחון


כוחותינו חיסלו היום (ראשון) במרחב דיר אל בלח שבמרכז הרצועה את המחבל עביד אללה נעים הדהוד מוסא, ששימש כסגן ראש חוליית צליפה בארגון הטרור חמאס. בתוך כך, צה"ל השלים את כיבוש ציר מורג.

שר הביטחון ישראל כ"ץ התבטא על פעילות צה"ל בעזה ואמר: "ככל שחמאס יתמיד בסרבנותו תלך ותתעצם פעילות צה"ל – תוך המשך סיכול פעיליו והרס התשתיות שלו. עזה תיהפך לקטנה יותר ומבודדת, ויותר ויותר מתושביה יאלצו להתפנות מאזורי הלחימה".

maximize-image
כוחותינו בעזה
פעילות כוחות חטיבת גולני במרחב רפיח | צילום: דובר צה"ל

ביום שישי האחרון, צה"ל הודיע כי כוחותינו חיסלו את המחבל אחמד איאד מחמד פרחאת, אחראי הצליפה בגדוד תל סולטאן של ארגון הטרור חמאס. המחבל היה אחראי על קידום וביצוע מתווי צליפה לעבר כוחות צה״ל ומתווי טרור נוספים נגד מדינת ישראל.

עקבו אחרינו גם ב-Google News